მეცადინეობა (4).
დღევანდელი მეცადინეობა იყო საინტერესო,საკმაოდ დატვირთული ინფორმაციულად.
პირველად ვიმუშავეთ მიმართულების მიმცემი კითხვების შექმნაზე. ამისთვის გამოვიყენეთ მოდული 2 ელექტრონული წიგნიდან, სადაც "დამატებითი რესურსებიდან" ავირჩიეთ და დე დისკზე არსებული ჩვენს საქაღალდეში შევინახეთ შემდეგი პუნქტები: 1-რჩევები, 2-ნიმუშები, 3-რუბრიკა, 4-პრეზენტაცია.ამ ჩემონათვალში მოცემულ მასალას გავეცნობით და შევქმნით მიმართულების მიმცემ კითხვებს და გადავიტანთ სასწავლო პროექტის გეგმაში,რომელიც დე დისკზე გვაქვს.
შემდეგ გადავალთ იმ პრეზენტაციაზე,რომელიც გვაქვს დე დისკზე ჩვენს საქაღალდეში და გადავიტანთ მიმართულების მიმცემ კითხვებს COPY-PASTE-ის მეშვეობით.შეგვიძლია პრეზენტაციას შევუცვალთ დიზაინი და ა.შ.
გამზადებული პრეზენტაცია გადავიტანეთ ჯიმეილის დრაივში და შემდეგ ვისწავლეთ ემბედ კოდის გამოყენებით პრეზენტაციის ბლოგზე განთავსება.ასევე პრეზენტაციის ბლოგიდან ამოშლა.
დღევანდელი მეცადინეობა იყო საინტერესო,საკმაოდ დატვირთული ინფორმაციულად.
პირველად ვიმუშავეთ მიმართულების მიმცემი კითხვების შექმნაზე. ამისთვის გამოვიყენეთ მოდული 2 ელექტრონული წიგნიდან, სადაც "დამატებითი რესურსებიდან" ავირჩიეთ და დე დისკზე არსებული ჩვენს საქაღალდეში შევინახეთ შემდეგი პუნქტები: 1-რჩევები, 2-ნიმუშები, 3-რუბრიკა, 4-პრეზენტაცია.ამ ჩემონათვალში მოცემულ მასალას გავეცნობით და შევქმნით მიმართულების მიმცემ კითხვებს და გადავიტანთ სასწავლო პროექტის გეგმაში,რომელიც დე დისკზე გვაქვს.
შემდეგ გადავალთ იმ პრეზენტაციაზე,რომელიც გვაქვს დე დისკზე ჩვენს საქაღალდეში და გადავიტანთ მიმართულების მიმცემ კითხვებს COPY-PASTE-ის მეშვეობით.შეგვიძლია პრეზენტაციას შევუცვალთ დიზაინი და ა.შ.
გამზადებული პრეზენტაცია გადავიტანეთ ჯიმეილის დრაივში და შემდეგ ვისწავლეთ ემბედ კოდის გამოყენებით პრეზენტაციის ბლოგზე განთავსება.ასევე პრეზენტაციის ბლოგიდან ამოშლა.
No comments:
Post a Comment